,, Czas na Kinder Bueno Rozpieszczanie!” – CASE STUDY LOTERII

Home  /  ,, Czas na Kinder Bueno Rozpieszczanie!” – CASE STUDY LOTERII

,, Czas na Kinder Bueno Rozpieszczanie!” – CASE STUDY LOTERII

Klient/marka:

Ferrero Commercial Polska Sp. z o. o./Kinder Bueno

Nazwa akcji:

Czas na Kinder Bueno Rozpieszczanie!

Rodzaj akcji:

Loteria promocyjna z nagrodami

Mechanika:

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić promocyjne opakowanie Kinder Bueno, Kinder Bueno White lub Kinder Bueno Mini oraz zarejestrować kod z wnętrza opakowania na www.kinderbueno.pl.
Do odbioru nagrody konieczne jest zachowanie promocyjnego opakowania.

Cel:

Zwiększenie sprzedaży produktów z portfolio Kinder Bueno. Promocja marki Kinder Bueno jako batonika premium. Budowanie lojalności konsumentów poprzez organizację cyklicznych promocji z atrakcyjnymi nagrodami.

Realizacja:

• Stworzenie dedykowanego KV kampanii promocyjnej oraz materiałów graficznych strony www
• Kreacja materiałów POS
• Kreacja i development materiałów do kampanii display oraz kampanii w social mediach
• Development strony www promocji oraz panelu administracyjnego
• Kreacja i produkcja dokrętki promocyjnej spotu reklamowego
• Kreacja materiałów out of home
• Kreacja materiałów do prasy
• Obsługa konsumentów i obsługa prawna w promocji