,,MAXI DO PARY!” – CASE STUDY KONKURSU
Klient/marka:
FERRERO/Kinder Maxi
Nazwa akcji:
MAXI do pary!
Rodzaj akcji:
Konkurs z nagrodami
Czas trwania akcji:
marzec 2021r. (1.03 - 28.03)
Mechanika:
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Dlaczego to właśnie wy jesteście - MAXI parą? Zgłoszenie należało zarejestrować na stronie konkursu: www.kindermaxi.pl.
Nagroda:
100 voucherów na dwie pary personalizowanych trampek do zrealizowania przez www.wyjatkowyprezent.pl oraz zapas batoników Kinder Maxi dla Laureata i jego pary.
Cel:
Budowanie świadomości produktu Kinder Maxi wśród konsumentów - Kinder Maxi jako batonik dla dorosłych. Zwiększenie sprzedaży produktu.
Realizacja:
• stworzenie dedykowanego KV kampanii promocyjnej oraz materiałów graficznych strony www
• kreacja materiałów statycznych do kampanii display i animacja bannerów
• przygotowanie materiałów graficznych i contentu do kampanii w social mediach
• budowa strony www promocji
Podsumowanie:
Promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów oraz dobrym odbiorem
w Internecie. Kampania digital miała szeroki zasięg, dotarła do licznego grona odbiorców a przygotowane materiały wygenerowały wiele interakcji ze strony konsumentów.