,,MAXI DO PARY!” – CASE STUDY KONKURSU

Home  /  ,,MAXI DO PARY!” – CASE STUDY KONKURSU

,,MAXI DO PARY!” – CASE STUDY KONKURSU

Klient/marka:

FERRERO/Kinder Maxi

Nazwa akcji:

MAXI do pary!

Rodzaj akcji:

Konkurs z nagrodami

Czas trwania akcji:

marzec 2021r. (1.03 - 28.03)

Mechanika:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Dlaczego to właśnie wy jesteście - MAXI parą? Zgłoszenie należało zarejestrować na stronie konkursu: www.kindermaxi.pl.

Nagroda:

100 voucherów na dwie pary personalizowanych trampek do zrealizowania przez www.wyjatkowyprezent.pl oraz zapas batoników Kinder Maxi dla Laureata i jego pary.

Cel:

Budowanie świadomości produktu Kinder Maxi wśród konsumentów - Kinder Maxi jako batonik dla dorosłych. Zwiększenie sprzedaży produktu.

Realizacja:

• stworzenie dedykowanego KV kampanii promocyjnej oraz materiałów graficznych strony www
• kreacja materiałów statycznych do kampanii display i animacja bannerów
• przygotowanie materiałów graficznych i contentu do kampanii w social mediach
• budowa strony www promocji

Podsumowanie:

Promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem konsumentów oraz dobrym odbiorem
w Internecie. Kampania digital miała szeroki zasięg, dotarła do licznego grona odbiorców a przygotowane materiały wygenerowały wiele interakcji ze strony konsumentów.