KINDER BUENO – OOH

Home  /  KINDER BUENO – OOH

KINDER BUENO - OOH

Klient/marka:

Ferrero Commercial Polska Sp. z o. o./Kinder Bueno

Nazwa akcji:

Przyjemność ma smak Kinder Bueno i Kinder Bueno White!

Rodzaj akcji:

Kampania Out Of Home

Cel:

Kampania wizerunkowa – podniesienie rozpoznawalności marki

Realizacja:

• Kreacja produktowego KV dla obu wariantów smakowych produktu
• Przygotowanie standardowych materiałów OOH
• Kreacja niestandardowego formatu soczewkowego citylightu
• Przeformatowanie kampanii OOH na animacje kinowe

Podsumowanie:

Stworzona kreacja materiałów OOH pozwoliła na kontynuację budowania wizerunku marki, jako marki premium. Materiały nawiązywały do poszczególnych składników produktów – mlecznej i białej czekolady, orzechowego kremu i chrupiącego wafelka.
Prostota wykonanych grafik pozwoliła na skupieniu uwagi na produkcie i zwróceniu uwagi na walory smakowe poszczególnych wariantów Kinder Bueno.
Kampania spotkała się z pozytywnym odbiorem, co zaowocowało powstaniem dedykowanych na kinowe ekrany animacji, bazujących na kampanii OOH.