Sorry, no posts matched your criteria.
- 
	
Trendy w nagrodach lojalnościowych B2B na 2021 rok.
Dzisiaj trochę inaczej. Przedstawiając trendy w nagrodach, zazwyczaj opisuje się nowe rodzaje nagród. Nagrody rzeczowe, karty przedpłacone, e-nagrody itd. Zmieniają się jednak potrzeby i techniczne
 - 
	
10 podpowiedzi, które pomogą Ci zorganizować skuteczną promocję konsumencką.
Promocje, loterie konsumenckie to narzędzie marketingowe, którego zadaniem jest wzrost zainteresowania konsumentów wybranym produktem. W tym artykule chciałbym skupić się na tych obszarach, które pozwolą
 - 
	
AKTYWNA OBSŁUGA LOTERI? Co oznacza to określenie i dlaczego warto je zaimplementować do swoich działań?
Startując loterie czy promocje konsumenckie można często usłyszeć – Dobra. Poszło ! Ilość czasu i pracy jakie poświęca się na dopieszczenie detali loterii, grafik, mechaniki,
 - 
	
POSTPUNKTOWY ŚWIAT PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
Startując loterie czy promocje konsumenckie można często usłyszeć – Dobra. Poszło ! Ilość czasu i pracy jakie poświęca się na dopieszczenie detali loterii, grafik, mechaniki,
 - 
	
Lubimy wygrywać! O co walczą konsumenci w loteriach i konkursach?
Startując loterie czy promocje konsumenckie można często usłyszeć – Dobra. Poszło ! Ilość czasu i pracy jakie poświęca się na dopieszczenie detali loterii, grafik, mechaniki,
 - 
	
6 najczęstszych błędów popełnianych przy organizacji konkursu, czyli jak nie dać się wyeliminować z gry
Kiedy stajemy przed zadaniem uruchomienia promocji konsumenckiej najczęściej mamy do wyboru dwa mechanizmy: loterię i konkurs. Loteria może wydawać się bardziej atrakcyjna i ekscytująca dla użytkowników,
 
Sorry, no posts matched your criteria.