Klient/marka:
Ferrero Commercial Polska Sp. z o. o./Kinder Bueno
Nazwa akcji:
Przyjemność ma smak Kinder Bueno i Kinder Bueno White!
Rodzaj akcji:
Kampania Out Of Home
Cel:
Kampania wizerunkowa – podniesienie rozpoznawalności marki
Realizacja:
• Kreacja produktowego KV dla obu wariantów smakowych produktu
• Przygotowanie standardowych materiałów OOH
• Kreacja niestandardowego formatu soczewkowego citylightu
• Przeformatowanie kampanii OOH na animacje kinowe
Podsumowanie:
Stworzona kreacja materiałów OOH pozwoliła na kontynuację budowania wizerunku marki, jako marki premium. Materiały nawiązywały do poszczególnych składników produktów – mlecznej i białej czekolady, orzechowego kremu i chrupiącego wafelka.
Prostota wykonanych grafik pozwoliła na skupieniu uwagi na produkcie i zwróceniu uwagi na walory smakowe poszczególnych wariantów Kinder Bueno.
Kampania spotkała się z pozytywnym odbiorem, co zaowocowało powstaniem dedykowanych na kinowe ekrany animacji, bazujących na kampanii OOH.